Darmowa dostawa do paczkomatu od 150 zł
Reklamacje i zwroty

 

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@atdiament.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Reklamacjom i zwrotom podlegają jedynie produkty niespersonalizowane (bez graweru i skróconego/ przedłużonego łańcuszka).

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres

   

ATdiament Angelika Tarkowska

al. Jana Pawła II 43a paw.30

01-001 Warszawa

 

  1. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  2. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

 

SZYBKIE ZWROTY INPOST

 

Jeśli chcesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost,

wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl https://szybkiezwroty.pl/ATdiament, zaznacz nasz sklep i wypełnij formularz. Poczekaj aż zaakceptujemy Twoje zgłoszenie w ciągu 1 dnia roboczego.

Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 72 godziny.

W trakcie nadawania paczki ze zwrotem do nas nie ponosisz żadnych opłat – kwota 8 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. 

Na przygotowanej paczce napisz otrzymany przez SMS kod nadania, ATdiament i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymany kod posłuży do otwarcia skrytki.

Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę -  mam specjalny kod

Jeżeli wybrana została opcja „Szybkie Zwroty InPost”, to koszt nadania zwrotu (8zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto. 

 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Formularz odstąpienia od umowy >>

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl